Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2016 20:07 - Какво би направил Исус
Автор: yoanyordanov Категория: Други   
Прочетен: 323 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 14.03.2016 23:05


Повече от завършена тема, това е по-скоро разсъждение за това как да се справя човек с "редно / нередно" "смислено / безсмислено" и прочее. 

Разбира се, когато познаваме живия Бог и сме негови деца, ние имаме неговия Дух, който ни учи и води във всеки един момент, във всяка една ситуация от живота ни. Но съм забелязал, че тази основна идея е доста универсална. 

Какво би направил Исус в тази ситуация?

По този начин отпадат повечето проблеми в моя характер,  които биха повлияли на мислите ми, и всякакви извинения, които бих измислил. "Да направя ли това добро? Бих, но сега не мога, поради еди каква си причина" Защото ако съм си чел евангелието и се замисля,  за това как Исус би постъпил, този Исус, който даде 100% от времето си, силите си, живота си за нас, наистина идеи като например "зает съм" "изморен съм" звучат нелепо. 

Или в другата посока. Какво лошо има в това, да речем, да съм членове на клуба по поезия и два пъти седмично да се събираме да си четем Шекспир? Нищо специално. Но ако се запитам Исус би ли се занимавал с нещо подобно, докато хората около него си губят душите...

"Ядете ли, пиете ли, нещо ли вършите, всичко вършете за Божия слава."


Тагове:   Бог,   вяра,   Всеотдайност,   исус,


Гласувай:
0




1. etienne - ...като си още на живия Бог....?
14.03.2016 22:27
Може би искаш да кажеш дете на Бога, християнин, или какво? горе долу се разбира в контекст, но ако го изясниш, ще е по-добре.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yoanyordanov
Категория: Други
Прочетен: 4499
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930